Minu unistuste päev

Grete unistuste päev

Väga eriline nädalavahetus pealinnas

Grete unistuste päev sai alguse ühel tuulisel sügispäeval, kui tuli võtta ette teekond Haapsalust Tallinnasse. Pakkisime kotid ja võtsime kohad sisse mugavas Lux Expressi bussis, kus oli võimalik aega veeta multikat vaadates. Tallinnasse jõudes polnud tahtmist kohe bussist väljudagi, sest siis pidi ju vaatamise pooleli jätma.

Põnev sõit trammiga ja huvitav ekskursioon lennujaamas

Pealinnas olid vabatahtlikud Marianne ja Kristi juba vastas, kerged smuutid ja saiakesed näpus, et meile pärast pikemat bussisõitu pisut kosutust pakkuda. Kuna tavaliselt liigub Grete ainult autos, siis valisime sel korral liikumiseks hoopis trammi. Grete polnudki veel trammiga varem sõitnud. Suuna võtsime Tallinna Lennujaamale.

Kuna ilm oli meile vingerpussi mänginud ja meeletu tuul ning vihmapilved ei võimaldanud meil lendama minna, siis ootas meid ees ekskursioon lennujaamas, et näha milline lennujaam välja näeb, millised võimalused seal on ja kuidas seal igapäevaselt tööd tehakse. Ekskursioon oli igati põnev ja lõbus. Lennujaamast lahkudes anti Gretele kaasa kingikott mälestustega. Trammis Grete veel tõdes, et oli täitsa huvitav.

Elamused kinos

Tagasiteel kiirustasime kinno, sest Ülemiste Apollo suurimas kinosaalis näidati multikat ”Lumepoiss Everest”. Tuli välja, et tegemist on ühe lõbusa ja vägagi õpetliku multikaga, mis meeldis nii Gretele kui ka tema emale, õele ja vennale.

Kinost lahkudes oli aeg minna ja viia asjad ära hotelli. Tallink City hotell oli Grete ja tema pere jaoks sisse seadnud sviidi. Oh neid kilkeid, kui väike preili tuppa saabudes voodile viskus, ja veelgi rõõmsamaid hüüdeid, kui avastas, et vannitoas on ka vann!

Päeva tipphetked Kalev Spas

Tuppa me kauaks pidama ei jäänud, sest päeva oodatuim osa oli veel ees. Kuid enne veel tuli kõht täis süüa. Piimakokteil ja friikartulid, mis muu see ikka ühe tüdruku tuju paremaks teeks! Kiire varajane õhtusöök ning oligi aeg võtta suund Kalev Spa poole. Grete lemmiktegevuseks on ujumine ja sellesse veekeskusesse polnudki ta veel jõudnud.

Mitu tundi basseinides ujumist, torudest laskmist ja mullivannides mõnulemist möödus kibekiiresti ning juba oligi päev õhtusse veerenud ja ees ootas hotelli pehme voodi. Soojas toas sai pere veel Apollo poolt kingitud lauamängu mängida, süüa imemaitsvat Dodo pitsat ja loomulikult lõpetas Grete oma unistuste päeva vannis!

PERE TAGASISIDE

"Grete koos perega tänavad südamest Minu Unistuste päeva ja vabatahtlikke Kristit ja Mariannet, kes tegid Gretele imeilusa päeva. Ülirahul Grete on siiani vaimustatud ekskursioonist lennujaama. Käisime ka kinos "Lumepoissi" vaatamas ja sellest sai tema lemmik multifilm. Kuna Gretele meeldib väga ujuda, siis pakkus talle seda naudingut Kalev Spa. Seal oli lusti ja rõõmu nii emmele kui ka õele ja vennale. Sellest muidugi ei piisanud, ujulast hotelli minnes ja pitsast kõhu täis süües oli vaja kohe vann vett täis lasta ja nautida ka vannis sulistamist. Kohe näha, et laps elab mere ääres! See nädalavahetus oli meie kõigi jaoks eriline, kuna ei ole ju ammu saanud niimoodi koos nädalavahetust veeta, alati on ju kellelgi omad tegemised. Nii et on pikalt, mida meenutada. Kahju, et ilm vedas alt ja kopteriga lendamine jäi seekord ära, aga võib-olla see pidigi nii minema, sest kopteriga me läheme lendama hiljem ja siis võib-olla on ka issil, kes meiega koosoldud nädalavahetusel olla ei saanud, võimalik meiega ühineda. Olgem positiivsed!

Suured tänud veel. Soovin kõikidele siin maailmas sära ja päikest. Loodan, et inimesed hakkavad märkama ja hoolima teineteisest rohkem." – Dagmar, Grete ema