Minu unistuste päev

Marite unistuste päev

Väikese printsessi unistuste täitumiste päev

Meie unistaja Marite on väga avatud ja armas laps. Esimesel kohtumisel rääkis ta oma tegemistest ja lemmikutest suure innuga. Meile tundus, et kui saaksime kasvõi mõne Marite soovi teoks teha, oleks õhinat ja sära väikese tüdruku silmis veel pikaks ajaks. Marite unistused olid südantsoojendavalt lihtsad– veeta aega oma perega, olla koos ema, õe Mirteli ja isaga.

Seiklused võivad alata

Marite pere ei ela Tallinnas, seega alustasime juba laupäeval, et pere oleks pühapäevasteks seiklusteks puhanud ja värske. Hilton Tallinn Park andis meile selleks suurepärase võimaluse ja oli perele valmis pannud hotelli seitsmendal korrusel asuva kaunite vaadetega peresviidi. Spaa ootas külastamist ning mullivannivesi mulistamist. Õhtusöögiks ei tulnud muud teha, kui seada sammud hotelli teisel korrusel asuvasse restorani The Able Butcher. Restoranis serveeriti säraküünaldes pannkooke tüdrukutele ja leekides brownie´sid vanematele - need on vaid mõned märksõnad sellest õhtusöögist. Kõik oli väga super!

Patsid, lokid ja kaunid meigid

Uus hommik algas unistuste täitumisega. Kogunesime hotelli fuajees, kus fotograaf Tiina tegi mälestuseks uhkete kuldsete dekoratsioonidega pilte. Koostööpartner Waypointi poolt antud minibussiga sõitsime edasi kõik koos, et tekiks juba alguses ühtne tunne ja saaksime teel koos unistada. Jõudsime stuudiosse Happy Vibes. Meid võtsid vastu imelised Heleen ja Kreetel, kes tegid Maritele, Mirtelile ja emmele ilusad soengud ja meigi. Stuudio oli täis silmade sära ja punutud patse ja keeratud lokke. Nagu pereisa Happy Vibes`i haldjatele ütles: „Aitäh, et meie pere printsessid veel ilusamaks tegite“.

Kohtumine suure lemmikuga

Teadsime, et nii unistaja Marite kui tema 6-aastane õde Mirtel tunnevad rõõmu tantsimisest ja laulmisest. Õekeste lemmiklaul on Eesti Laulult tuntud “Milline päev”, mida esitab tüdrukute iidol Inga. Oligi paras aeg lisada meie päevale veidi vürtsi ja särtsu. Kui Inga stuudiosse sisenes, valitses esialgu vaikus. Keegi ei suutnud uskuda, et lauljatar on päriselt siin ja veel nii olulisel päeval. Aga siis jõudis suur rõõm kohale. Tüdrukud said koos pilte teha, rääkida oma igapäevategemistest, vahetada muljeid oma lemmikute kohta ning kirjutada üksteisele mälestuseks häid soove. Inga sai tänu ühistele huvidele tüdrukutega kohe jutule. Maritele meeldivad väga kassid ja Ingal on kodus kass Udu. Mirtelil oli kaasas mängukoer Elsa. Kuna õed on kodus suured lauljad-tantsijad ning Inga nende lemmik ja laulu „Milline päev“ sõnad kõigil peas, sai loomulikult koos tantsitud ja lauldud. Tüdrukud kinkisid Ingale nimelise õhupalli, mille koos Heleeniga meisterdasid. Inga andis pisikestele printsessidele üle vahvad kingitused MyUnicornilt - need olid roosad nimelised padjad kirjaga “Unista suurelt”.

Elamused kõrgustes

Päev viis meid edasi Tallinna teletorni. Teel põikasime läbi Kadrioru pargist. Koos vaatasime üle presidendilossi ja pargi sügisene ilu sai püütud perepiltidele. Tallinna teletornis ootas meid ees lummav linnasiluett. Vaated tornist olid väga põnevad ning lõbu pakkusid klaasist vaateavad põrandas. Sealt 170 meetrit otse alla vaadata ja klaasist ava peal seista oli ühtlasi nii hirmutav kui põnev. Teletorni 22. korruse vaateplatvormil oli väga lõbus, kuna tuul tahtis meid kaasa viia. Tõdesime, et tuul kõrgustes on ikka palju tugevam, kui kahe jalaga maa peal seistes. Seekordne lõunasöök sai peetud sealsamas kõrgustes – ilusad vaated linnale ja merele, pilved sõudmas vaikselt taevas ning kokkade poolt valmistatud maitsev toit. Teletorni restoran oli teinud meile Marite lemmikut sushit. Pannkoogid ja jäätis magustoiduks kõlas ning maitses superhästi!

Põnev õhulend üle Tallinna

Kuna olime kõrgustega juba sinasõbraks saanud, siis eesootav üllatus oli rõõmustav eelkõige isale, kes kõik senise roosa ja sädeleva ja printsessiliku oli vapralt üle elanud. Marite oli varem haigla aknast näinud helikopterit õhku tõusmas ja maandumas, ka koduaiast üle sõitmas. Väikesele tüdrukule tundus see uhke sõiduk põnev ja ta unistas sellega lendamisest. Tänu kopteripiloot Erkole õnnestus see unistus teoks teha. Kiire koolitus, turvavööd ja kõrvaklapid külge ning õhkutõus võis alata. Helikopter viis pere nii Lasnamäe, juba tuttava Kadrioru pargi kui ka Tallinna teletorni kohale. Nähtud said veised Paljassaares ja kitsed loomaaias. Adrenaliinirohke ja väga põnev!

Märkamatult oli hommikust saanud õhtu. Väga toredaid emotsioone oli kuhjaga ning veel enne lahkumist said nii Marite kui õde Mirtel teele kaasa kingitused Kaubamaja mänguasjamaailmast. Järgmiseks Tallinnasse tulekuks sai pere Mustamäe Elamus Spalt kingituseks spaa külastuse kogu perele. Üllatused ja head emotsioonid jätkugu!

PERE TAGASISIDE

Suur, suur tänu kõikidele, kes osalesid Marite unistuste päeva korraldamises ja tegid tema päeva väga eriliseks!

Suured tänud Hilton Park hotellile suurepärase vaatega toa, mõnusa spaa ja erilise õhtusöögi eest, aga see kõik ei oleks nii võrratu, kui seal ei töötaks suurepärane personal, kes hoolitses selle eest, et meie viibimine igati mõnusaks ja meeldejäävaks muuta. Marite ja Mirtel olid veendunud, et me peaksime sinna "lossi" kindlasti kauemaks jääma kui vaid üheks ööks.

Ilusalong (meik ja juuksur) oli väikestele printsessidele samuti tore üllatus, sest kodus on kõik emme meigiasjad juba ammu ära proovitud. Väga vahva, et Marite lemmiklaulja Inga meiega seal liitus ning Marite ja Mirteliga koos lõbusasti rääkides, joonistades, mängides ja meie toredale fotograafile poseerides aega veetis, kuniks emme professionaalide poolt ilusamaks sai. Seejärel tuli ühisele esitusele koos Ingaga kõigi lemmiklaul "Milline päev", mida meil kodus siiani pidevalt lauldakse.

Väga armas oli näha, kuidas vabatahtlik Marianne suutis Marite, kes tavaliselt võõraste sülle pigem ei lähe, väga ruttu ära võluda ning oli terve päeva vältel Marite suur sõber. Marite räägib praegugi, et tahaks neid tüdrukuid (vahvaid vabatahtlikke) veel näha .

Sushi Teletorni restoranis oli väga maitsev ja Marite suur lemmik.

Päeva kõige suurem üllatus oli aga asi, mida Marite oli küll eelnevalt vabatahtlikele maininud, aga mis tundus meile natuke liiga uskumatu, et võiks teoks saada. Jõudes ühe maja ette, mille hoovis parkis helikopter, hakkasime uskuma, et ka kõige suuremad unistused võivad meie supervabatahtlike abiga täituda. Marite ei suutnud esialgu oma silmi uskuda, kuid ronis seejärel kärmelt kopteri esiistmele, et vapralt toredat sõitu ja suurepärast vaadet Tallinna linna ja lahe kohal nautida. Marite lemmikosa sõidust oli kindlasti see, kus meie vahva piloot Erko viis meid helikopteriga ka Paljassaares patseerivatele lihaveistele lehvitama ja "tere" ütlema.

See oli suurepärane ja eriline päev tervele perele, mida jäävad meenutama toredad mälestused ja imeilusad fotod, mis toovad kõigile veel pikaks ajaks naeratuse suule.

Suur, suur aitäh Teile!!!

VABATAHTLIKUD: Grete-Liis Lepp, Marianne Rand, Getter Orgusaar,  Annika Jenkins,  Alice Märtin