Minu unistuste päev

Ranari unistuste päev

Ranari lennukas unistuste päev

Ranari ema Liisi tagasiside poja elamusterohkele unistuste päevale

Kui Minu Unistuste Päeva vabatahtlikud esmalt ühendust võtsid ja pakkusid võimalust Ranarile üks tore päev korraldada, olin alguses kahtlev, kuna Ranar sai alles 5-aastaseks. Kui küsisin temalt, milline oleks ta unistuste päev, vastas ta väga lihtsalt: „Keegi võiks terve päeva minuga mängida.“ Mõtlesin, et seda võime ju ise talle ka pakkuda, ehk on keegi, kellel on tõeliselt suured unistused ning ta ootab vaid nende täitumist.

Siis tutvusin juba korraldatud unistuste päevadega ja mõtlesin, et tegelikult ei ole vahet, millised need unistused praegu on, see päev oleks eriline igal juhul ja jääks meelde terveks eluks. Kohtusimegi Heleni ja Aljonaga ja Ranar jutustas neile, mis talle meeldib ja millega ta tegeleb.

Täitus vanaisa lubadus

Eriline päev jõudiski kätte. Kogu päeva programm oli Ranarile üllatuseks. Alustasime vaaterattalt. Ranari vanaisa oli varem lubanud, et viib kogu pere vaaterattale ja keegi ei tohi minna ilma temata. Suur oli poisi rõõm, kui ta nägigi vanaisa - vanaema vaateratta sissepääsu juures ootamas. Ranar vuras oma ratastooliga peale ja nõudis vanaisa enda juurde.

Heidy Purgaga muusikat miksimas

Esimene asi tehtud ja Ranaril naeratus näol. Leppisime kokku, et kohtume restoranis Kärbes. Kohale jõudes ootas Ranarit seal Heidy Purga, et poisile näidata, kuidas käib ühe DJ töö. Ranar räägib viimasel ajal tihti, et tema on DJ ja laseb meile oma tahvlist lugusid. Ranar oli väga pelglik ega julgenud väga Heidyga suhelda, aga sai veidi siiski aimu, kuidas asi käib. Heidy lasi tal DJ -pulti ja kõrvaklappe proovida ja miksis talle lugusid. Kui Heidy lubas talle saata mõned äppide soovitused tema tahvli jaoks, lõi poisi nägu särama. Tänusõnadega saatsime Heidy oma toimetuste juurde tagasi.

Sõime Kärbses maitsvaid toite ja samal ajal tegi tore õhupallimeister poistele (Ranaril oli kaasas ka väike venna Romek) soovitud tegelasi. Meistri käe all valmisid nagu võluväel koer, dinosaurus, rong, kont, ämblikmees ja suur ämblik. Emmele telliti süda…Terve auto sai tegelasi täis. Ranar sai veel kingituseks hunniku õhupalle kaasa. Nüüd meisterdab emme kodus õhupallidest tegelasi.

Elamused pilvepiiril

Oli aeg taas edasi kihutada. Meie suured lennukifännid viidi Tallinna Lennujaama lennukeid vaatama. Meid võeti vastu lennujaama VIP-alas. Kuna Ranar oli VIP- alas Eesti Lihasehaigete Seltsiga käinud, siis ta juba teadis, kus kommid on ja nõudiskohe neid. Tehti väike ekskursioon lennujaamas. Ranar nautis vuramist ratastooliga mööda neid pikki-pikki koridore. Siis viidi meid autoga kaugemale lennukeid ja Politsei- ja Piirivalveameti koptereid vaatama. Ranarile anti kaasa hunnik kingitusi, meenutamaks neid toredaid hetki. Uus pehme fliis nõuti juba samal õhtul tuttu kaasaja esmaspäeval oli oluline uus termos lasteaeda kaasa võtta. Vanemate rõõmuks kohtasime me lennujaamas kahte kuulsust - Rick Owensit abikaasaga ja Taani kuningannat. Enne lahkumist tegime aega parajaks lennujaama kohvikus Kohver ja sõime jäätist.

Ja siis saabus päeva tipphetk. Sõitsime Lahesuu sadamasse. Seal võttis meid vastu OpenSky oma helikopteritega. Kui Ranar nägi helikopterit, hõiskas ta lihtsalt üle auto: „Ma lähen helikopteriga sõitma! Vist?“ See oli üks tõeliselt tore üllatus. Veel enne sõitu valasid tüdrukud ta taas kingitustega üle. Juku Keskuse poolt sai Ranar uhke puldiga juhitava Transformeri ning helikopteri. Selleks hetkeks olid tüdrukud juba nii omad, et ta kippus neile sülle ja tahtis endaga kopterisse kaasa võtta. Ranar istutati helikopterisse, pandi rihmadega kinni ja klapid pähe. Siiski said kaasa issi ja emme. Ja sõit võis alata. Ranar hüüdis sõidu ajal paar korda mikrofoni „emme“ ja nautis sõitu. Vahepeal läks näost ära, aga kui viskasin küsivalt pöidlad püsti, tõstis ta lihtsalt mulle pöidlad vastu. Nautisime sõitu Tallinna kohal.

Selline imeline päev oli Ranari unistuste päev. Poiss oli õnnelik ja oma päevaga ülirahul. Lisaks saab ta veel veeta ühe toreda nädalavahetuse perega Rakvere Aqua Hotell ja Spa-s.

TAGASISIDE:

Oleme väga tänulikud, et Ranarile korraldati selline imeline päev. Ta sai end tunda tõeliselt erilisena. Selline päev pandi kokku vaid ankeedi ja vestluse alusel ja arvan, et nad tabasid kümnesse. Lausa imetlusväärne, et on inimesi, kes tegelevad igapäevaselt teiste unistuste täitmisega. Ranar jutustab õhinaga kõigile, kus ta käis ja mida ta tegi. Seda rõõmu jätkub veel pikaks- pikaks ajaks! - Ranari pere

VABATAHTLIKUD: Helen Nurmsoo, Anu Juul, Aljona Šatalova

Toetajad

Koduekstra    OpenSky    Aqva Hotel and Spa    Tallinna Lennujaam    Kotryna OÜ (JUKU Keskus)     Kärbes Kitchen and Bar   Heidy Purga    Super Skypark    Õhupalliloomad  õhupallimeister Meelika