Minu unistuste päev

Greete seiklus Gröna Lundi

Greete lõbus seiklus Gröna Lundi

Unistuste Päev ja lasteklubi Väike Päike ühendasid jõud, et korraldada üks tõeliselt lõbus ja adrenaliinirohke reis Rootsi pealinna Stockholmi. Kohtumisel Greetega ei saanud me esiti kuigi palju teada selle kohta, mis talle teha meeldib või millest ta unistab. Pisut hiljem, kui küpsisekauss juba tühi oli ja tüdruk rohkem avanenud, saime teada, et ta unistab kihutamisest Ameerika mägedel.  Nendel päris õigetel Ameerika mägedel, mis kõhu alt õõnsaks võtavad ja peadpööritava tunde loovad. Kuna neid suuri ja uhkeid Ameerika mägesid Eestist juba ei leia, otsustasime Greete viia Stockholmi Gröna Lundi lõbustusparki.

Põnevust tekitav kiri

Tüdruku seiklus sai alguse juba päev varem, kui ta sai kirja juhtnööridega. „Armas Greete! Sind on ees ootamas üks vahva seiklus! Ootame Sind teisipäeval, 14. augustil kell 16.30 Tallinna Sadama D-terminali teisel korrusel. Vaata ringi ja Sa leiad meid kergesti üles :) Kaasa võta kindlasti reisidokument, mugav ilmastikule vastava riietus, mõnusad riided tubasteks tegevusteks, avatud meel ja valmisolek lõbusateks seiklusteks. Ootame väga Sinuga kohtumist!“

Üllatusterohke merereis

Tervitasime Greetet koos tema ema ja õega sadamas koos suure kimbu õhupallidega. Andsime tüdrukule ka kirja järgmise vihjega, mis juhatas meid laevale MS Victoria. Armsa üllatusena tervitas meid pardal laeva purser, kes pere otseteed kajutisse juhatas.

Kajut oli saanud tavapärasest hoopis pidulikuma välimuse – kõikjal leidus reisiks hädatarvilikke kingitusi, nagu smuutid, kommid, kosmeetika, lokitangid ja palju muud. Üllatus missugune!

Enne õhtuprogrammiga tutvumist ammutasime energiat rikkaliku valikuga buffet-õhtusöögist. Taldrikule võisid korraga tee leida nii jäätis kui ka friikartulid, sest just selline oli parajasti isu!

Õhtupimeduse saabudes keerasime lokid pähe, tegime küüned korda ja sättisime end peomeeleollu. Esmalt proovisime õnne show-baaris pingelises bingo mängus ning seejärel panime end proovile põgenemistoas Escape Room, kus oli vaja nii teadmisi, nutikust kui ka head meeskonnatööoskust. Päeva lõpetasime loteriimänguga, kus fortuuna õnn naeratas ka meie reisilistele!

Elamused, mis jäävad meelde kogu eluks

Järgmine päev ärkas Greete juba Stockholmi saarte vahel seilates. Sadamas võtsime suuna otse lõbustusparki, et mitte minutitki raisku lasta.

Selgeks sai see, et pealtnäha tagasihoidlikus neius peitub tõeliselt vapper ja julge tüdruk! Greete tundis end hästi ka nendel paljude jaoks hirmsatel atraktsioonidel, mis keerlevad-pöörlevad ja mis vabalangemise tunnet tekitavad.

Seikleja käis vahepeal vaid korraks piknikulauas ja lippas siis tagasi melu keskele, et atraktsioonidest täiel rinnal rõõmu tunda.

Laeva naastes sai emotsioone täis päeva väsimust leevendada spaas ja mullivannis.

Mälestuseks toredast reisist ja uuest armsast sõprusest Greete ja tema toreda perega jäid üheskoos punutud värvilised pärlitega käepäelad.

Soovime Greetele päikselist meelt ja tuult tiibadesse!

VIDEO GREETE UNISTUSTE PÄEVAST:

TAGASISIDE:

"Laevareis oli väga meeleolukas, tore ja täis mitmeid vahvaid tegevusi ning üllatusi. Igav ei hakanud hetkekski :) Rootsi lõbustuspark oli midagi sellist, mida tüdrukud ei olnud varem näinud ega kogenud. Adrenaliini täis ronisime kõik kolmekesi kõige kõrgemate, kiiremate, käänulisemate ja hulljulgemate atraktsioonide peale. Päris kõiki me läbi käia ei jõudnud, sest laeva väljumise aeg pressis peale, kuid tänu teie poolt antud võimalusele osaleda laeval loosis, võitsime vautšeri soodustingimusel uueks Rootsi kruiisiks. Võtame selle võimalusel kindlasti plaani, et siis taas lõbustusparki külastada või lähemalt Rootsiga tutvuda.

Tütre unistus külastada tõelist lõbustusparki sai kuhjaga teoks ja meile kõigile kolmele jääb sellest reisist kogu eluks väga meeldiv mälestus." - Greete ema

LASTEKLUBI VÄIKE PÄIKE JA MINU UNISTUSTE PÄEVA VABATAHTLIKUD: Liivika Tensok, Siret Leinpuu, Marju Saar, Elina Eismel, Anna-Maria Vaino,  Mari-Liis Altmann